Vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dirk Smeets - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Dirk Smeets - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Dirk Smeets

Blijf op de hoogte en volg Dirk

08 Februari 2014 | Nederland, Tilburg

Hey leuk dat je mijn verslagen wil gaan lezen. Nog een maand, 25 dagen, 15, 10, 5, 3..... Bijna, het zijn geen dagen meer die afgeteld worden maar uren. Nog één dagje in het koude Nederland, morgen vertrekken we voor 4 maanden naar Ghana! Alles is ingepakt nouja het meeste dan, het past gelukkig allemaal en volgens mij ben ik niks vergeten haha. Zondag om 16:45 uur vertrekt het vliegtuig naar Ghana vanaf Schiphol, we komen om 05:00 uur aan in de hoofdstad van Ghana, Accra. We hebben wel een tussenstop op Casablanca waar we een aantal uur moeten wachten. Ik ben heel benieuwd naar alle ervaringen en situaties die we in Ghana gaan tegenkomen. zodra we geland zijn en in ons huisje zitten zal ik jullie meer gaan vertellen.

  • 08 Februari 2014 - 16:15

    Marijke:

    Eindelijk is het bijna zover, nog 1 nachtje.
    Ik wens je een heel goede reis en veel succes in Ghana

  • 10 Februari 2014 - 17:43

    Ria:

    Hoi fijn dat jullie aangekomen zijn en ik ga je volgen !
    stuur maar wat zon deze kant op

  • 10 Februari 2014 - 18:40

    Jolanda:

    heel veel plezier en GENIET


  • 11 Februari 2014 - 09:05

    Ilse :

    heel veel plezier !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dirk

Actief sinds 21 Jan. 2014
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 8560

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

09 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Ghana

Landen bezocht: